Оптимізація інноваційної діяльності керівника позашкільного навчального закладу в умовах реформування освіти України вимагає ґрунтовних інноваційних перетворень у змісті, формах і методах управління. Інноваційні перетворення полягають у внесенні якісно нових елементів у традиційну систему управлінської діяльності. Пріоритетним напрямком удосконалення управлінської діяльності керівника є інноваційні форми організації діяльності педагогічної ради.
Як уникнути шаблону, трафарету у проведені засідань педагогічної ради?
Одноманітність, як відомо, знижує інтерес, надмірна заорганізованість викликає внутрішній опір, заздалегідь розроблений сценарій із "штатними" чи "черговими" виступаючими сковує ініціативу і творчість, знижує активність учителів.
Це спонукає до постійного пошуку нових, нестандартних форм проведення засідань педагогічної ради.
Для обговорення однієї й тієї ж проблеми можна використати, враховуючи творчий потенціал педколективу, різні форми.
Так, наприклад, засідання педагогічної ради за темою "Робота педагогічного колективу щодо піднесення якості її ефективності занять гуртків" можна провести, використавши один із запропонованих нижче варіантів: