ГЕНІЧЕСЬКА РАЙОННА СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ
Відкрите заняття
«Новорічна Казка»
з курсу «Природа крізь призму
англійської мови»
Студія раннього розвитку дитини «КРАПЛИНКИ»
1-й рік навчання(5 років)
Керівник гуртків:
Герасименко Лідія Володимирівна
Дата проведення: 11 грудня 2014р.
Тема: «Новорічна казка»
Мета: Повторення та закріплення набутих знать по темі «Дикі та домашні тварини». Введення нової лексичної одиниці FATHER-FROST. Повторення слів: winter, snow.
Матеріали та обладнання: Плакати, малюнки Діда Мороза та Санта Клауса, малюнки тварин, малюнок ялинки.
Хід заняття
Вчитель: Hello, my friends!
Діти: Hello!
Вчитель: Малята, подивіться, будь-ласка, у вікно, яка нині пора року.
Діти: Зима.
Вчитель: Давайте з вами згадаємо, як ми англійською називаємо цю казкову пору року.
Діти: Winter.
Вчитель: Молодці, а яке свято ми скоро будемо з вами зустрічати.
Діти: Новий рік.
Вчитель: Вірно. Давайте з вами подивимось без кого не можливо собі уявити це свято. (Керівник демонструє малюнок із зображенням Діда Мороза). А чи знаєте ви як звати брата Діда Мороза, який дарує подарунки дітям, що розмовляють англійською.
Діти: Санта Клаус.
Вчитель: Вірно. А чи знаєте ви, чим вони різняться? Дід Мороз вдягнений в довгу шубу, Санта Клаус у коротку шубку, сани Діді Мороза запряжені конями, а Санта Клауса – оленями, Дід Мороз кладе дітям подарунки під ялинку, а Санта Клаус в «різдвяні сапожки», Діту Морозу допомагає Снігурка, а Санта Клаусу – ельфи. А тепер давайте поміркуємо, без чого ще неможливий Новий Рік.
Діти: Без ялинки.
Вчитель: Молодці (на дошку кріпиться ялинка). Послухайте, будь-ласка віршик про ялинку та про Діда Мороза.
До Ялинки в Новорічне свято
Позбігались лісові звірята.
Завітав до друзів
FATHER-FROST[фазе фрост]-
З торбою дарунків ДІД-МОРОЗ.
Вчитель: Давайте з вами пограємо в гру та запросимо звірят до ялинки.(Керівник ділить дітей на дві команди та пропонує по черзі прикріпити тварин до ялинки, при цьому називаючи їх англійською).
Молодці. А тепер давайте згадаємо віршик про тварин.(Діти хором розповідають вірш про зоопарк).
Вчитель: Діти, подивіться на наших тварин, мені здається, що з ними щось трапилось (з’являється лялька – Снігова Королева, вчитель пояснює, що вона прийшла зіпсувати нам свято. Вона зачарувала тварин, щоб зняти ці чари дітям необхідно вгадати їх по голосу (вмикають звуки тварин). Діти відгадують, називаючи тварин англійською).
Вчитель: Давайте відпочинемо з вами та зробимо фізкультхвилинку.(Діти виконують вправи за вчителем.)
Вчитель: Діти, а ви знаєте, чому Снігова Королева така зла, бо в неї зовсім нема друзів. Давайте познайомимося з нею та запросимо до нам на ялинку.(Діти представляють себе англійською, тим самим повторюють фрази : «Let me introduce. My name is…»).
Вчитель: Молодці. А тепер давайте з вами вивчимо віршик про Діда Мороза.(Діти повторюють вірш за вчителем).
Вчитель: Сніговій Королеві так сподобалось на нашому святі, що вона приготувала вам сюрпризи. (Дітям роздається винагорода, вони англійською дякують.).
Вчитель: А тепер давайте з вами попрощаємося з нашими гостями англійською.
Діти: Good bye!